Forums
Guides
Features
Media
Zelda Wiki
Patreon
Giragon
Giraph
  • Female
  • 27
  • from BC, Canada
  • Used to be called Colu
  • Member since Jul 21st 2018
Last Activity
  • Very real! So real in fact, some don't dare speak of it! kek

    Posted by Amber The Gay Fox

  • So you're a giraffe. Who's also a Dragon.

    Posted by BackSet

  • Just wanted to say thank you for supporting me and my art!!

    Posted by The Twilight Princess

  • A hug for one of the most awesome and badass persons here on ZU: Colu!
    *hug*

    Posted by Romano-British Medli

    • Aww thanks! *bigbigbig hugs for you!*

      Posted by Giragon

    • So happy for you that you could switch your job. I hope being away from Andy during the week is still manageable for you, but I have faith in you. All in all, it doesn't sound too bad.

      Also: Giraffe pic. :3

      Posted by Romano-British Medli

    • Thank you! It will definitely be a little weird being away from Andy, and I’ll miss him a lot. But I just need to remind myself that I get to see him every weekend :)

      Heck yes giraffe pic! It’s world giraffe day after all :3

      Posted by Giragon

    • You can do this! You will see him every weekend, so you still are together.

      Happy world giraffe day!
      Colu is best giraffe. :3

      Posted by Romano-British Medli

  • How are you liking the switch so far? Wanna be Switch friends?

    Posted by Winnie

    • I haven’t been playing on it much, but I think it’s great! I’m gonna bring it to camp with me and play it there when I’m not working :)
      Sure! I’ll dig up my switch code

      Posted by Giragon

    • SW-3555-0765-8109

      Posted by Giragon

  • Did you get had?

    Posted by Amber The Gay Fox

  • I didn’t realise you changed your name! Sneaky little thing.

    Posted by Aurelia

    • Hahaha it seems to have gotten everyone a little off guard! It’s okay though, I keep forgetting I changed my name and wondering who Giragon is :’D

      Posted by Giragon

    • I HAVE AN EXCUSE THOUGH! I haven’t been here ;)

      Posted by Aurelia

    • Haha you’re the only one with an excuse! How you doin lady?

      Posted by Giragon

    • I’m doing good! I have been staying busy. How has your walk travels been?

      Posted by Aurelia

    • Weellllll, you know, heat and thigh friction. Not exactly good times. I have to take a break from walking this week lmao. But that’s okay, I just finished up at ikea and apparently you have to walk three years just to get out lol

      Posted by Giragon

  • Oh no. :'(

    Posted by Amber The Gay Fox

  • Your signature lies.

    Posted by BackSet

  • I can't believe you've done this.

    Posted by Amber The Gay Fox

  • I can never get curry to come out right when I make it.

    Posted by Kakarot

    • I’ll dig up the recipe for you later so you can try it. I have no idea if it qualifies as right or not, but it’s definitely got a kick! I modify the recipe though and add corn starch to thicken it. I love it when the sauce is thick!

      Posted by Giragon

  • Who are you and what did you do with Colu?!

    Posted by TruEdge67

    • I’m the evolved form of Colu!

      Posted by Giragon

    • Did you learn any new moves when you evolved? Can you breathe fire now?

      Posted by TruEdge67

    • I can breathe fire with the aid of curry and not during the dry seasons. It’s a weirdly specific move.

      Posted by Giragon

    • Curry Berry. Reinforces fire attacks by 20. Only applicable to Colu and Giragon.

      Also, I need you to help me out in my battle against Jasmin and her Steelix. JigglyTru died too much and I am a useless trainer. You need to save the day! You are our only hope now.

      Posted by Romano-British Medli

  • Hey Colu. Is everything alright?

    Posted by Romano-British Medli

    • Hi hi! I’m goooooood. So hot though. I think I will sweat away several pounds at this rate

      Posted by Giragon

    • Oh yeah, it's gotten hot here in northern Germany as well! Summer is coming.
      ...
      Do I have to get used to a new username? I miss "Colu" already! :(

      Posted by Romano-British Medli

    • Giragon is a combination of giraffe and dragon, because I’m badass

      Posted by Giragon

    • Yes, this you definitively are! :)
      Badass, I mean, but also probably a combination of Giraffe and Dragon...

      Posted by Romano-British Medli

  • WHRN YOU GONNA FINISH FF9

    Posted by JPineapple

    • One day! Like...this year? Imsorryimsobadatfinishingthings ahaha

      Posted by Giragon

    • I totally understand haha

      Posted by JPineapple

    • But hey, at least I’m actually playing Psychonauts again! I’m sure I’ll pick FFIX up again soon too

      Posted by Giragon

    • PUSXHINAURA IS SO GOID

      Posted by JPineapple

    • I’m currently working my way up the asylum! It’s a pretty funky place, could probably use an exterminator or something for the exploding rats though xD

      Posted by Giragon

  • You have watched AtlA as well?
    Now you're even more awesome!

    Posted by Romano-British Medli

    • It’s one of my favourite shows! I’ve tried watching Korra as well, but I usually lose interest before the end of the first season

      Posted by Giragon

    • Yes, mine as well! <3 OMG, soulmates!
      I liked Korra as well, recently finished Season 4.

      Posted by Romano-British Medli

    • I’ll try Korra again one day!

      Posted by Giragon

    • I personally think it's okay, and even good. Yes, it's somewhat different from tlA, (but is has the same humour), it doesn't have this overarching story arc, but it's enjoyable in my opinion. Especially the first season has some interesting concepts and debates going on (as well as characters running around).

      Posted by Romano-British Medli

  • @__@

    Posted by Solsetur

  • Happy Star Wars Day, Colu! May the force be with you!

    Posted by Sootfeather

  • Hey Colu!
    Just wanted to drop by and tell you that you are awesome! <3 It's always nice chatting with you and I hope you will stay on ZU for a long time.
    I remember the time you (and I) joined Din. It seems so long ago now...

    Posted by Romano-British Medli

    • Hi Medli!! <3
      You’re just as awesome, you know :)

      Posted by Giragon

    • Thank you. I don't think I am, to be honest.
      I try my best to make ZU a better place.
      You're fun and nice. I like talking to you. :)

      Posted by Romano-British Medli

    • I think most people don’t think they’re as awesome as they are!
      What are you up to? :3

      Posted by Giragon

    • Enjoying the weekend as of now.
      Although I also have to learn for upcoming exams.
      And you? What are you up to? :3

      Posted by Romano-British Medli

    • Ewwww learning! (Lol jk, good luck)
      Wellllll, I could be putting away dishes or even having a shower. But I’m just sitting here playing around on my phone haha

      Posted by Giragon

  • COLU

    Posted by Kakarot

    • HELLO

      Posted by Giragon

    • How’s the walking going?

      Posted by Kakarot

    • Ehhhhhh, honestly....it’s not. Oops! I kinda fell out of everything lately, I need to get back into it.
      I think I’m gonna do a bit of a, “May resolution,” as I like to call it.
      I’m going away tomorrow to visit my parents for the weekend! I don’t get back home until Tuesday and I don’t work until Thursday. So I figured I’d use the chance to call the trip a reset, of sorts. When I get back, I’ll restart the abs challenge and I’ll start walking home again! I have a hard time keeping motivated and it’s so easy to find excuses, but I do get further each time I retry something. This time around, I’m going to try my damndest to push my motivation just a bit further so I have a chance to form some habits :)

      Posted by Giragon

    • Hey you’re better than me with the abs challenge haha.

      You’ve got this whole thing!

      Posted by Kakarot

    • Thank you! I’m feeling real good about it all this time :)

      Posted by Giragon

  • Hey Colu! How’s your day going?!

    Posted by Winnie

  • You are unstoppable! You are brilliant! You're just flat out amazing and I'm in awe!

    Posted by Guinea

    • Thaaaanks? What’s brought on the lovely compliments?
      Hello!

      Posted by Giragon

    • Hey! I sometimes post lovely compliments randomly, hoping that if someone is having a bad day I can cheer them up just a little bit!

      Or, if their day isn't bad, I hope I can cheer them up anyway!

      Yea. Oh! So it's been a while since I watched anime, and I decided to check out a random movie: Animal Crossing (2006)

      Idk if you like Animal Crossing or not, but gah, this movie was a blessing. It's amazing. Watch it if you ever get bored!!

      Posted by Guinea

    • aww that’s sweet!

      You know, I’m not actually all that familiar with Animal Crossing, maybe I should try it one day? I’ll definitely check out the movie sometime though, thanks!

      Posted by Giragon

  • *hugs*

    Posted by Winnie

  • how did you vote in the referendum

    Posted by Avalanchemike

    • same way as anyone else, by filling out a ballot and dropping it off :P

      Posted by Giragon

    • well that's more than most BCians

      Posted by Avalanchemike

    • But for real, I voted for the change. But I can't remember what order I ranked my preferences for the voting systems. I actually had to get a new ballot because I was talking when I was filling mine out and managed to put two things as my third choice, right after I told myself to pay attention and not fuck it up. Of course.

      Posted by Giragon

    • YOU ARE GOOD BY ME THEN

      Posted by Avalanchemike

    • I was honestly sad that it stayed has first past the post or whatever. Like, I’m someone that doesn’t generally vote. It’s all very much over my head and it’s almost profound how hard it is for me to understand anything political. Because of that, I just don’t vote. And I *know* that’s bad.
      But when the referendum came around, I was pretty stoked because it made sense to me and I understood what was going on. The prospect of change made me feel more motivated to be more aware of that kind of stuff and actually, you know, vote.
      Kinda lost the motivation when the change didn’t happen though. It all just doesn’t make sense to me again. It does make me wonder though, I wonder how many people don’t vote because they feel the same way I do eh?

      Posted by Giragon

  • Where's GUMI?

    Posted by Amber The Gay Fox

  • Are you a giraffe?

    Posted by JPineapple

  • THE COLOR- I APPROVE

    Posted by Lady Sunshine

    • Isn’t it gorgeous? I’ve never done a colour like this before, but I think I’ve found a new favourite <3

      Posted by Giragon

    • does it have a name

      Posted by Lady Sunshine

    • “Stellar Style” number 156 of Sally Hansen’s Complete Salon Manicure line

      Posted by Giragon

    • WILL LOOK

      Posted by Lady Sunshine

    • Do you do your own nails or do you have them done? I’m not sure I could have someone else do my nails, I’m extremely....particular. Let’s put it that way. Lmao

      Posted by Giragon

  • I didn't know you're a cook! Same!

    Posted by Guinea

    • Yeeeeah, I am. I hate it, truth be told. Lol. I’m more of a prep cook though

      Posted by Giragon

    • Oh I gotcha. I love cooking lol

      Posted by Guinea

    • It’s more fun at home, for sure lol. But I don’t much enjoy working in it haha

      Posted by Giragon

  • *gives you a very rare, cool, and holographic Pokemon card*

    Posted by Guinea

    • Ooooh, good taste!

      Posted by Giragon

    • You can also have this Bulbasaur plushie I got at Burger King forever ago. It still has the candy in it! Don't eat it!

      Posted by Guinea

    • Why does it have candy in it??

      Posted by Giragon

    • Idk. It's a plushie with a hidden pocket, and a bag of candy. American ZUer's from the 90's should know what I'm talking about lol

      Posted by Guinea

    • I mean, I’m not surprised. But I never really went to Burger King! I always got extremely sick when we went there, so we stopped altogether lmao

      Posted by Giragon

  • Nice avvy :>

    Posted by Lady Sunshine

    • I know, right? I <3 Luna

      Posted by Giragon

    • so cute ^-^

      I hope you're doing well?

      Posted by Lady Sunshine

    • Well, there’s a bunch of things I could bitch and moan about and get all hung up on. But you know what? At the end of the day, it’s not worth it. It’s literally all temporary little things.
      I’m actually doing fantastic! How are you??

      Posted by Giragon

    • same I guess

      Posted by Lady Sunshine

    • Oh my god. You’re a funny lady! I still think kidnapping is a good idea. Then you’ll always be stoked and none of this silly “same I guess” stuff!
      Wanna know something funny? I’m gonna tell you anyway. A piece of bathroom art that we have is a stickman taking a poo.

      Posted by Giragon

  • LUNA!! ;) :moon: :heart: :cheers:

    Posted by Tuf Pic