Forums
Guides
Features
Media
Zelda Wiki
Patreon
boxes
the toadest toad around
  • Member since Jan 17th 2016
  • your signature makes me happy

    how is the rose perfume you ordered?

    Posted by Lady Sunshine

    • Omg!!!! It's incredible.

      Today it snowed. Lately when it's cold I've been wearing either Civet (Zoologist) or Nectarine Blossom and Honey (Jo Malone) but since I got it all I want to wear is Rose Trocadero.... This is what I was afraid of, I was trying to put off buying it....

      Posted by boxes

    • I understand that feeling exactly. The struggles of owning a phenomenal perfume...

      Posted by Lady Sunshine

  • Reboot was so good! Beast Wars was my favorite though haha

    Posted by Winnie

    • OMG Winnie I'm so sorry I didn't reply to this. Apparently I am bad at checking my wall >.>

      ReBoot was amazing and was a defining factor in my childhood. I have so many memories surrounding the show and the times playing with my action figures etc.

      Posted by boxes

  • But what KIND of pop tarts? Also are you home yet?

    Posted by Winnie

    • Umm.. chocolate ones!!

      Yeah I am home!! Spent a week in Edmonton and now I'm in Fernie with Foo and his family. :)

      Posted by boxes

    • Welcome back to our lovely continent :)

      Posted by Winnie

  • Hey beautiful, hope the move went smoothly and you're back to hanging with beavers, playing hockey, and drinking maple syrup for breakfast, lunch, AND dinner. Er. Supper.

    Posted by Kae

    • Thanks!!! <3 I just bought a candy thermometer so I can make maple taffy hahaha

      Posted by boxes

  • *gasp* I found the toad

    Posted by Colu

  • "People should be quiet or silent on public transit, even if in a group. One should not take extended phone calls while on public transit."

    >:O I AM SO OFFENDED GO TO HELL

    Posted by Lucretia

    • I really don't like being a captive audience. In most public spaces I can just relocate if I don't want to be around a particular noisy person or group. On transit I can't. I don't mind quiet conversation but LOUD conversation... ugh

      Posted by boxes

    • :<<< i am such a loud person lol you'd hate me

      what if it is another language and you don't know what is being said?

      Posted by Lucretia

    • I don't think I'd hate you in general haha maybe just on transit xD (I'm usually trying to read on the bus haha). It's WAY easier for me if it's another language, as it doesn't interrupt my thoughts the same way English does. That's something I love about Ireland, way more diff languages being spoken in public and I feel like that gives my thoughts some privacy in a way?

      Posted by boxes

    • Ahhhh lol well I get it! Cos i am hella loud in Spanish on transit, but never really in english cos i have no friends in english lol

      Posted by Lucretia

  • Your sig on Lamia say "please send toads". Well I found a baby toad in my house a couple days ago and took two pictures.
    Here you go! imgur.com/SAYIhCe
    imgur.com/RPzkUtH

    Posted by TruEdge67

    • TruEdge. You have no idea how happy this makes me. Thank you! I have not seen a toad since I moved to Ireland!!

      Posted by boxes

    • It looks like it could be a leopard frog of some sort? What do you think?

      Posted by boxes

    • I'm not really sure. I'm no frog/toad expert lol. I just found it in my house and took some pictures of it because I thought it was cute. Good thing I found it when I did because some of my cats were gathered around it and might have killed it.

      Posted by TruEdge67

    • I just go to identification sites online haha I do that with plants too. Yay for saving the frog :)

      Posted by boxes

  • Thanks for nominating me for biggest participator boxes! Btw we got the count really high while you were asleep lol.

    Posted by TruEdge67

    • No problem! I think you are haha!

      Also. -_- Sometimes I consider setting my alarm just to reset the count.

      Posted by boxes

  • the flamingoes look silly but actually i find the way that all their legs move together to be deeply unsettling D:

    Posted by Hazel

    • Oh no! I love the flamingo moves.. they look hilarious to me! Why do you find them unsettling?

      Posted by boxes

    • The way the legs move, it's just... like it's all one creature joined at the hip. They look like bristles or cilia moving a giant amoeba-like organism. It's just uncanny to me >:

      Posted by Hazel

  • Omg Boxes I feel for you so much. Planes just... ugh. And food poisoning UGH!!! And it’s always at a terrible time! I wish we were in the same city, I’d literally show up with a box of fancy expensive hipster donuts and milk for us to share. And commiserate. Because that’s what you deserve after these shenanigans!

    Posted by Winnie

    • Hahaah! To be fair the events I've listed happened over a several year span ... but there's always something, each time I fly. The food poisoning was definitely one of the worst -- the shuttle I took from the airport afterward didn't have a bathroom but it did have a garbage bucket and I wasn't sure if I'd have to use it O_O (luckily I made it to my hotel before it got really bad).

      Actually I just looked up the place on Yelp, LOL: yelp.ca/biz/leftys-mile-high-b…enver?osq=mile+high+grill

      Posted by boxes

    • Omg it sounds like the airport version of a backroads roadhouse

      Posted by Winnie

    • Worst airport in 3 ... 2 ... 1 .......... LAX

      Posted by boxes

    • Really?! I’ve had my worst experiences in JFK. But that’s also when I’m the most tired.. esp coming back!

      Posted by Winnie

    • I haven't been to JFK so it could be worse. When I was at LAX there weren't enough seats in the terminal for all of the passengers! Just to name one of the many problems....

      Posted by boxes

  • Just wanted to say that I love your avatar. Also I'm gonna be nominating you for most notorious count resetter since you've crushed my dreams of winning the most lol.

    Posted by TruEdge67

    • Thanks!! Re: the avatar I mean. I changed it as a joke but it was too cute to get rid of.

      I'm sorry I crushed your dreams. Well, I'm not actually sorry. I derive some pleasure from it.

      Posted by boxes

  • Noodles

    Posted by Cody

  • thank you

    Posted by Vynrah

  • I'm disappointed you aren't named bar.

    Posted by Vulpes

  • Miss you. Love you.

    Posted by Kae

  • for reasons both perplexing and stupid, this meme reminded me of you
    scontent-dfw5-1.xx.fbcdn.net/v…5b18aa8440764&oe=5B3EE72B

    Posted by Vynrah

    • LOL. Related -- actual conversation from today

      boxes: "I need to consult my trusty spreadsheet."
      Foo: "It's always good to have a trusty spreadsheet ... " [pause] ... [sings quietly] "somewhere out there ... beneath the pale moonlight ..."

      Posted by boxes

  • "Background: it is snowing in Ireland which means the entire country is shut down, all the stores are closed except a couple restaurants,"
    You're not kidding? xD

    Posted by Moriquendi

  • So.. saw your post about Celeste and what do you think? I want to play so bad but I’m worried it’ll be so hard I’ll hate it. Is there an easy mode? Is the only answer to get gud?!

    Posted by Winnie

    • There is an easy mode but I haven't used it so I don't know what it's like. However I will say I'm not that good at video games and I had a lot of fun with this one. The difficulty progresses with the game and new mechanics are introduced one at a time so it's not overwhelming. There are no penalties for dying (the game has a death count but afaik it doesn't mean anything for gameplay) and I have died thousands of times hahaha. But I didn't find it frustrating to die because the game was really fun for me. I'd say if you want to play to definitely go for it, it's not that expensive and the game does a good job teaching you how to play.

      Posted by boxes

    • Thank you!! Now I’m definitely going to get it!

      Posted by Winnie

    • Let me know how it goes :)

      Posted by boxes

  • Every time I see your avatar I get hearts in my eyes <3

    Posted by Monika

  • Are you familiar with the band White Lies? I just imagine you liking the sound :) youtube.com/watch?v=z-9NAO4Ope8

    Posted by Moriquendi

  • I love your wolf...he's so cute..(or she) - happy little guy with that watermelon...ahhh lol

    what happened to our mafia, we need watermelon wolf

    Posted by Kae

    • Aww thank youuu ! We could definitely put watermelon wolf in the Mafia lineup xD

      I have just been so busy the last couple months, but it is finally dying down. Just applied for a really good job in Canada (probably no hope of getting it, but I am still hopeful) after a moth situation was dealt with over the holidays. Can not believe the state that some tenants leave their apartment in! :O

      How are you <3 ???

      Posted by boxes

    • Sending those positive vibes into the universe for you and your job application. No doubt in my mind you're the type of person who will rise to the top of any challenge, for instance, the moth situation. Get it girl. Xo.

      I'm well! Working, breathing, and in a warm home. :)

      Posted by Kae

  • <333

    Posted by Holden

  • your farore diary post has made me whole again.

    and those ribs looked delicious.

    also we WILL wine blog because I am persistent.

    Posted by Lady Sunshine

  • Can we wine blog together :>

    Posted by Lady Sunshine

    • I don't think you understand how bad my blog will be lmao

      But if you are cool with that I'd love to

      Posted by boxes

    • Terrible ZU posts are my forte!

      les do et.

      Posted by Lady Sunshine

  • Omg I can't handle how cute your avatar is <3

    Posted by Pavlova

  • Now I'm curious as to what your hair is like when it's longer! Is it curly?

    Posted by Winnie

    • It's very fine and straight. And dry and staticky and greasy and tangly ... simultaneously

      Posted by boxes

    • Wow straight hair! I thought for sure you'd say curly. Having curly hair would def make me want to go the GI-Jane route for sure.

      Posted by Winnie

  • I am *loving* your new avatar

    Posted by Mordred

  • Hello,

    Your name and avatar are both awesome!
    How are you?

    Tead.

    Posted by Tead

  • lol, your avy.

    Posted by Lady Sunshine

  • OMG I LOVE YOUR POEM! You're so talented!

    Posted by Winnie

    • LOL thank you!!! <3 I meant it too, we really should get donuts hahaha

      Posted by boxes

    • How long are you in Ireland for? I do plan to go there at some point, so if we are there at the same time we should get donuts!

      Posted by Winnie

    • Probably several years haha... depends on Foo and other life happenings. And sounds good xD

      Posted by boxes