Forums
Guides
Features
Media
Zelda Wiki
Patreon
Reign
Here today, gone tomorrow
  • Male
  • 24
  • from the Lost Woods
  • Member since Sep 22nd 2005
Last Activity
  • Happy birthday :D

    Posted by FroyoClaus

  • Hello,

    I apologize for not making a reply here in a while.
    I did want to visit here to see how you have been, what you have been up to,
    and to wish you a Happy Birthday!

    Do you have any special plans?
    I hope that you will have an enjoyable day.

    Tead.

    Posted by Tead

    • Thanks! No special plans really, just hanging out with family.

      Posted by Reign

    • You are rather fortunate then!
      I hope that you will enjoy your Birthday celebrations with your family.

      I hope to see you around the boardas well.
      Tead.

      Posted by Tead

  • Yo, happy birthday! Wish you have a great one!

    Posted by Mr.Miyamoto

  • I definitely remember you. And Kisiro (did I get that right). That was a loooong sprite comic, and to this day, I still remember Fierce Diety dreaming through the panel to get some people out of a cell, and the phrase 'remember kids, never break the fourth wall.'

    Posted by Draconic

    • Yeah that's me! Wow, I have not thought of that comic in ages. But I think can distinctly remember that page, even.

      Posted by Reign

  • Hello,

    How are you? I noticed your name in the OUL so I stopped in to introduce myself.

    Hope to see you around the board.

    Take care,
    Tead.

    Posted by Tead

    • Nice to meet you! I'm doing well, and I hope likewise!

      Posted by Reign

  • GARCHER <3

    Nice avatar :3 didn't know you were a Fate fan.

    Posted by FroyoClaus

    • Hey! And yeah though I'm kind of a casual one, I started with the Fate/Zero anime, but growing more into it.

      Posted by Reign

    • Oh, I started with Zero as well!

      You probably should avoid the original anime and the UBW movie :B they're kinda terribad lol. Nice to see you liking it though :3

      Posted by FroyoClaus

    • I haven't seen the UBW movie but I have tried to watch the original anime. Yeah, didn't get far lol.

      Posted by Reign

    • Yeah lol xD Ufotable makes infinitely better animation, fight scenes and have better style imo.

      Posted by FroyoClaus

    • More Fate fans. I'm actually on Beast's Lair. After being there for so long, ZU feels, more than anything, safe.
      Either of you watching Apocrypha? Excited for the EXTRA series coming up?

      Posted by Draconic

  • I missed your posts x'3 come back soon :>

    Posted by FroyoClaus

    • Left to avoid spoilers in the pre launch hype, I'll probably still be kind of sparse as I play through BotW tho. Just to be safe.

      Posted by Reign

    • Yeah, understandable :3 good luck and have fun with BotW :D

      Posted by FroyoClaus

    • You too!

      Posted by Reign

  • Hey! Do you mind if I change your "Favorite Link design" thread to also add least favorite designs? I think it could also bring more varied discussion to it :)

    If you don't want to, that's fine though, just an opinion c:

    Posted by FroyoClaus

  • Why do you care if people konw you're gay

    Posted by Stupidmahn

  • Reign baby, I know You love me but I'm sorry We can't be together...

    Im straight

    Posted by Stupidmahn

  • How long have you been wanting to date me

    Posted by Stupidmahn

  • I love you

    Posted by Stupidmahn

  • Hi Reign im a fan of ur pokemon comics and was wandering if i can be in them

    Posted by prism45

  • [COLOR="Purple"] Merry Christmas[/COLOR]

    Posted by Solink

  • Damn right. :D

    Posted by Nico

  • [QUOTE=Reign]That was months ago. Why are you still bringing it up?[/QUOTE]

    Just pointing out an obvious FLAW IN YOUR LOGIC... :P

    I mean, there's nothing saying a Hylian Knight can't have female descendants, so that pokes a hole in that argument!! :DD :cheers: :D

    That was my sole reason for starting a conversation with you...

    Posted by Tuf Pic

  • [QUOTE=Reign]That's actually a good point, one that'll hopefully shut Tuf Pic up. The Master Sword can only be wielded by those with blood of the Hylian Knights, according to ALttP. Since Hyrule is inspired by medieval times, the possibility that Link's mom was a knight is unlikely.

    Thus, Link's father must be a Hylian Knight.

    It is not the Deku Tree.[/QUOTE]

    This rather naive assumption overlooks the possibility that LINK'S MOTHER WAS DESCENDED FROM THE KNIGHTS OF HYRULE...

    His father doesn't HAVE TO BE A KNIGHT, & thusly, it could still be the GDT, & it most likely is, for some universes!! :P :DD :cheers: :D

    Posted by Tuf Pic

  • Ahh I see. :/

    Posted by I luv Linkers!

  • Well in 06 I was around a lot, but then I took a long leave. Came back in 07, stayed for a while and left again. Came on and off in 08 and 09. Recently came back here in the summer. So yeah. I leave a lot. XP

    Posted by I luv Linkers!

  • Haha that's nice. :)

    I haven't been here in a while and I started coming back this summer. <33 I missed this place.

    Posted by I luv Linkers!

  • XD What's up?

    Posted by I luv Linkers!

  • Hai! We have not spoken in so long. x3 It's a really late reply, I'm sorry. :<

    Posted by I luv Linkers!

  • I love the custom title, man. AvatarTLAB is awsome.

    Posted by Sebastian

  • i made my first sprite comic! hero group!

    Posted by hecateblue

  • I probably should watch the anime sometime in Japanese, but it's 7 seasons long and they don't reach the ending in the manga. I won't watch it for a long time.

    Posted by Durga

  • Don't know which episode. I read the manga, but I never watched the anime.

    Posted by Durga

  • [COLOR="Purple"] Hi, how's summer coming along?[/COLOR]

    Posted by Solink

  • I am, actually!
    It's been so long. :O
    How's life been?

    Posted by Basileus

  • Nah its cool, I also changed my name recently, as you can see. :P

    Aweesome, I've read it all there, but I also own some of the manga. :3

    Posted by Gold

  • Oh, hai there. It took me a while to figure out who you are. The avatar and name threw me off. :B

    Yes it is! So did you find out about it through me somehow? Or somewhere else? :P

    Posted by Gold