Recently, a youtuber named DTOID (Destructoid.com’s official channel) got his lucky little hands on a 3DS a little early.  He handed his baby, Abigail, the box.  And that’s when the fun began.

Anyways, this is just a fun little video to showcase the Nintendo 3DS in its packaging, and to show that babies like cheese sticks better than a 3D gaming console.  I have to say–the Cosmo Black color looks stunning.  I wish we had gotten to see the blue one, though.

Note: The 3D slider was turned all the way down when Abigail was playing with it.
Source: Destructoid.com
Related Topics
  • yokuba

    DTOID is Destructoid.com just sayin.

    • Thanks, I edited that into the post. It was pretty obvious–don't know how I missed it! XP

  • dark_link121

    that was so cute…i want a 3ds T^T

  • Chief

    The baby is all like, "Forget the 3DS. I have cheese!" Haha! XD

  • How come it's in English if the release date is March 27th?

    • KingDodongo1

      He got it early, somehow. I remember hearing somewhere that Nintendo sent them early to a few lucky members of club Nintendo, or something like that

      • Big websites/companies got theirs early. Jason, our webmaster, got one early for ZU.

        • Zeldalover93

          LUCKY!!!!!! 😛 lol

        • cloverplayer

          he should do a review on it, not a baby who cares more about cameras and cheese sticks!

          • cloverplayer

            i was joking people

  • Link

    So cute! I loved how the baby kept putting it down after the person gave it to her….then she smacked it XD

  • Darktoonlink88

    Dude: ''This is the biggest launch in the history of video games here. It's gonna change ev-… It's gonna change everything, play with it!''
    Abby: ''Yeah, but you can't eat it…''

  • MrFlox888

    Baby: WTF is this rectangular thing. I don't get it…I just get CHEESE!!!

  • Zeldalover93

    I have to admit, that cheese stick looked pretty freaking yummy. lol XD

  • 3DS Commenter

    YEAH TOON LINK AR CARD!!!
    AND PIKMIN!!!! 😀

  • 1#linkfan

    You know the docking charger does it need to be pluged in?

  • KingDodongo1

    Wait, so does it come with a normal charger so you can play while it's charging?

    • Chad

      yes, if you watch it again the charger is separate from the docking station so yeah it is! =P

      • KingDodongo1

        Cool, thanks

  • Chozo Knight

    SHE'S GETTING CHEEZE ALL OVER THE ANALOG STICK!!!!

    • Chad

      she likes it better that way give her a break gosh=P lol

  • MysteriousHat

    This unboxing opened my eyes! I'm sooo getting cheese instead of the 3DS.

  • QueenxLink

    LOL She could care less about the 3DS!

  • X x7

    Now I wish that they would make a cheese 3DS…

    • TnzSki

      Best idea ever right there.

  • jwalraven

    Glad you guys find this entertaining! I'm glad I came across it.

  • Coleman

    *Sigh* Kids these days, they ain't got no respect. Stabbing it into her stomach, dropping it, rubbing cheese on the analog stick, eating cheese while playing, RESPECT THE HIGH QUALITYNESS AND BURN YOUR EYES OUT!!!!

  • Adorable Baby 🙂

  • Fighting Torque

    D'awww! That face at 1:13!

    • cloverplayer

      that one and the one at 0:01! lol!

  • cuteness overload!!!!!!!!!!!1

  • vick

    dude cheese is the bomb, fuck the 3ds

    • Chief

      Haha!

  • Johaun348

    I could hardly beilieve a baby gets to play a 3DS before me 🙁

  • rogue link

    i would so go for the nintendo 3ds insted of the cheese…… but i do like me some cheese

  • kubochan

    cheese or my 3ds so hard to decide >.<
    Why should i choose?! Is it possible to have both at the same time! D8

  • uuuuyyyy

    U shoud stop feeding your baby whit cheese she looks pretty fat!

  • Kathryn

    Is there really any worry over a baby getting her hands on a 3DS with the 3D turned on? I mean, seriously, there's posters and all kinds of other art out there that's used the same thing to make these effects for decades. Not to mention I doubt a baby would know to adjust his/her eyes because they wouldn't know what they were looking at.

  • lolwut

    i am jealous of that baby <.< O_o >.>

  • lolwut

    ( _/ )
    (O O) Cute as this bunnie, too.
    (> <)

  • lolwut

    whoops, bunny fail. the text when you type is different from the text of the outgoing message.